Світоглядно-філософські передумови розробки стратегій освітньої політики

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Пінчук Євген
dc.date.accessioned 2018-04-23T09:20:15Z
dc.date.available 2018-04-23T09:20:15Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.citation Схід uk_UA
dc.identifier.udk http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/1251
dc.description Пінчук Є. Світоглядно-філософські передумови розробки стратегій освітньої політики / Євген Пінчук / НАН України, Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди // Схід. – 2010. – № 2(102). – С. 120 - 124. uk_UA
dc.description.abstract У статті виконано аналіз світоглядно-філософських передумов розробки стратегій освітньої політики в сучасній Україні. Визначено, що нова філософія освіти - це результат об'єктивного історичного процесу, темпи й змістове наповнення якого одночасно залежать від зусиль держави й громадськості на шляху формування відповідних ідей, концепцій, парадигмальних основ розвитку суспільства, які б ураховували національну, культурну та світоглядну традицію, визначні набутки педагогічного досвіду, можливість проліферації суб'єктів освітньої політики. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.subject філософія освіти uk_UA
dc.subject освітня політика uk_UA
dc.subject модернізація системи освіти uk_UA
dc.subject роль держави як суб'єкта освіти uk_UA
dc.subject світоглядні підвалини визначення напрямів реформування освіти uk_UA
dc.title Світоглядно-філософські передумови розробки стратегій освітньої політики uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу