Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Пінчук Євген | |
dc.date.accessioned | 2018-04-23T09:20:15Z | |
dc.date.available | 2018-04-23T09:20:15Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.citation | Схід | uk_UA |
dc.identifier.udk | http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/1251 | |
dc.description | Пінчук Є. Світоглядно-філософські передумови розробки стратегій освітньої політики / Євген Пінчук / НАН України, Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди // Схід. – 2010. – № 2(102). – С. 120 - 124. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті виконано аналіз світоглядно-філософських передумов розробки стратегій освітньої політики в сучасній Україні. Визначено, що нова філософія освіти - це результат об'єктивного історичного процесу, темпи й змістове наповнення якого одночасно залежать від зусиль держави й громадськості на шляху формування відповідних ідей, концепцій, парадигмальних основ розвитку суспільства, які б ураховували національну, культурну та світоглядну традицію, визначні набутки педагогічного досвіду, можливість проліферації суб'єктів освітньої політики. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.subject | філософія освіти | uk_UA |
dc.subject | освітня політика | uk_UA |
dc.subject | модернізація системи освіти | uk_UA |
dc.subject | роль держави як суб'єкта освіти | uk_UA |
dc.subject | світоглядні підвалини визначення напрямів реформування освіти | uk_UA |
dc.title | Світоглядно-філософські передумови розробки стратегій освітньої політики | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |