dc.contributor.author |
Пінчук Євген |
|
dc.date.accessioned |
2018-04-23T09:20:15Z |
|
dc.date.available |
2018-04-23T09:20:15Z |
|
dc.date.issued |
2010 |
|
dc.identifier.citation |
Схід |
uk_UA |
dc.identifier.udk |
http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/1251 |
|
dc.description |
Пінчук Є. Світоглядно-філософські передумови розробки стратегій освітньої політики / Євген Пінчук / НАН України, Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди
// Схід. – 2010. – № 2(102). – С. 120 - 124. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті виконано аналіз світоглядно-філософських передумов розробки стратегій освітньої політики в сучасній Україні. Визначено, що нова філософія освіти - це результат об'єктивного історичного процесу, темпи й змістове наповнення якого одночасно залежать від зусиль держави й громадськості на шляху формування відповідних ідей, концепцій, парадигмальних основ розвитку суспільства, які б ураховували національну, культурну та світоглядну традицію, визначні набутки педагогічного досвіду, можливість проліферації суб'єктів освітньої політики. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.subject |
філософія освіти |
uk_UA |
dc.subject |
освітня політика |
uk_UA |
dc.subject |
модернізація системи освіти |
uk_UA |
dc.subject |
роль держави як суб'єкта освіти |
uk_UA |
dc.subject |
світоглядні підвалини визначення напрямів реформування освіти |
uk_UA |
dc.title |
Світоглядно-філософські передумови розробки стратегій освітньої політики |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |