dc.contributor.author |
Пінчук Є. А. |
|
dc.date.accessioned |
2018-04-20T13:04:13Z |
|
dc.date.available |
2018-04-20T13:04:13Z |
|
dc.date.issued |
2011 |
|
dc.identifier.udk |
http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/1231 |
|
dc.description |
Пінчук Є. А. Концептуальні основи та тенденції розвитку безперервної освіти / Є. А. Пінчук // Вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". Філософія. Психологія. Педагогіка. - 2011. - № 1. - С. 71-77. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті здійснюється розгляд феномена безперервної освіти як одного з основних орієнтирів сучасного розвитку системи освіти, його ґенези, структури та основних форм прояву. Показується, що безперервна освіта передбачає заміну лінійного підходу до освіти нелінійним та багатовимірним. Доводиться, що завдяки впровадженню настанов безперервної освіти відбувається гуманізація освітнього та суспільного процесу в цілом. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". Філософія. Психологія. Педагогіка. |
uk_UA |
dc.subject |
безперервна освіта |
uk_UA |
dc.subject |
освіта впродовж усього життя |
uk_UA |
dc.subject |
гуманізація освітнього процесу |
uk_UA |
dc.title |
Концептуальні основи та тенденції розвитку безперервної освіти |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |