Університет як соціоосвітній феномен: ідеї та проблеми

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Пінчук Є. А.
dc.date.accessioned 2018-04-19T10:27:38Z
dc.date.available 2018-04-19T10:27:38Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.udk http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/1212
dc.description Пінчук Є. А. Університет як соціоосвітній феномен: ідеї та проблеми / Є. А. Пінчук // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка . - 2012. - Вип. 63. - С. 7-12. uk_UA
dc.description.abstract Статтю присвячено філософському розгляду феномена університетської освіти, розвитку ідеї університету та його соціального виміру, починаючи з доби європейського Середньовіччя. Доведено, що примат ідеї "ліберальної" освіти перед "утилітарною", протистояння яких лейтмотивом проходить крізь століття філософування про соціальний статус освіти, є єдиною умовою збереження університету за доби сьогодення та вільного й демократичного розвитку людського суспільства. Підкреслено пріоритетне значення феномену університету в його соціальному аспекті для сучасної вітчизняної філософії освіти. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка uk_UA
dc.subject університет uk_UA
dc.subject освітні системи uk_UA
dc.subject концепція освіти uk_UA
dc.subject формування особистості uk_UA
dc.title Університет як соціоосвітній феномен: ідеї та проблеми uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу