Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Пінчук Є. А. | |
dc.date.accessioned | 2018-04-19T10:27:38Z | |
dc.date.available | 2018-04-19T10:27:38Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.udk | http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/1212 | |
dc.description | Пінчук Є. А. Університет як соціоосвітній феномен: ідеї та проблеми / Є. А. Пінчук // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка . - 2012. - Вип. 63. - С. 7-12. | uk_UA |
dc.description.abstract | Статтю присвячено філософському розгляду феномена університетської освіти, розвитку ідеї університету та його соціального виміру, починаючи з доби європейського Середньовіччя. Доведено, що примат ідеї "ліберальної" освіти перед "утилітарною", протистояння яких лейтмотивом проходить крізь століття філософування про соціальний статус освіти, є єдиною умовою збереження університету за доби сьогодення та вільного й демократичного розвитку людського суспільства. Підкреслено пріоритетне значення феномену університету в його соціальному аспекті для сучасної вітчизняної філософії освіти. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка | uk_UA |
dc.subject | університет | uk_UA |
dc.subject | освітні системи | uk_UA |
dc.subject | концепція освіти | uk_UA |
dc.subject | формування особистості | uk_UA |
dc.title | Університет як соціоосвітній феномен: ідеї та проблеми | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |