Сучасні педагогічні підходи до диференціації процесу фізичного виховання учнів початкової школи

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Семененко В`ячеслав
dc.contributor.author Михальчук Андрій
dc.contributor.author Доценко Юрій
dc.date.accessioned 2018-04-12T09:13:16Z
dc.date.available 2018-04-12T09:13:16Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.udk http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/1148
dc.description Семененко, В. Сучасні педагогічні підходи до диференціації процесу фізичного виховання учнів початкової школи / В. Семененко, А. Михальчук, Ю. Доценко // Теорія і методика фізичного виховання і спорту. – 2017. – № 1. – С. 78-81. uk_UA
dc.description.abstract Физическое воспитание учащихся начальных классов является предметом особого внимания как в теории педагогики, так и в методике физического воспитания. Это связано с тем, что именно в младшем школьном возрасте формируются основные физические качества человека. Он также интересен тем, что в этот период достаточно велика потребность детей в движениях, на основе которой можно активизировать у них стремление к физическому самосовершенствованию. В статье проанализированы современные педагогические условия процесса физического воспитания с учетом дифференцированного подхода к учащимся начальной школы. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Теорія і методика фізичного виховання і спорту uk_UA
dc.subject диференційний підхід uk_UA
dc.subject зміцнення здоров`я uk_UA
dc.subject молодший шкільний вік uk_UA
dc.subject педагогічний підхід uk_UA
dc.subject програма фізичного виховання uk_UA
dc.subject фізичне виховання школярів uk_UA
dc.title Сучасні педагогічні підходи до диференціації процесу фізичного виховання учнів початкової школи uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу