результатів
Знайти
Фонди
Виберіть фонд, щоб переглянути його зібрання.
Нові надходження
listelement.badge.dso-typeДокумент, Профілактика порушень постави китайських учнів старшого шкільного віку в процесі фізичного виховання(НУФВСУ, 2024) Сун ЯньСпосіб життя і здоров’я сучасної молоді – головний чинник для ефективного навчання та майбутньої професійної діяльності, їхньої самореалізації, творчості, активного довголіття. В останні роки науковці світу зазначають проблему погіршення здоров’я дітей як одну з глобальних проблем. Процес навчання у закладах загальної середньої освіти знижує рухову активність дітей, що призводить до дефіциту м’язової діяльності, збільшує негативний вплив на їхній організм. У процесі навчання зростає обсяг різної інформації для засвоєння та опрацювання, відбувається перенапруження зорового аналізатора, зниження зору. Негативний вплив позначається особливо на формуванні опорно-рухового апарату школярів. Останнім часом відбувається збільшення порушень постави у дітей та молоді, що пов'язане зі зміною, харчуванням, використанням технічних пристроїв, комп’ютерів і гаджетів, що веде до зменшення рухової активності, змін рухового режиму та негативно впливає на стан здоров’я дітей та молоді. Щоденне перебування в незручних робочих позах, проведення нерухомо свого дозвілля призводить до зниження м’язового тонусу. Дослідження встановили, що 80% хребта перебувають у примусовому напівзігнутому положенні. Ці чинники сприяють виникненню дегенеративних дистрофічних захворювань хребта. Аналіз даних науково-методичної літератури вказує на існуючі проблеми з станом здоров’я дітей та молоді, які мають певні причини, до яких відносять низької мотивації до здорового способу життя та відсутності пріоритету здоров’я, як найвищої цінності людини.listelement.badge.dso-typeДокумент, Розвиток та вдосконалення швидкісних якостей учнів середнього шкільного віку на уроках фізичної культури(НУФВСУ, 2024) Прикота В. В.Розвиток швидкісних здібностей у дітей середнього шкільного віку є важливим аспектом сучасного фізичного виховання, що має безпосередній вплив на якість підготовки школярів, формування їхнього здоров'я та мотивації до активного способу життя. Вікові особливості розвитку дітей цієї категорії дозволяють ефективно впливати на їхні фізичні якості, використовуючи спеціально розроблені методики. Уроки фізичної культури стають не просто засобом виконання нормативів, а й платформою для формування базових фізичних якостей, таких як сила, витривалість, швидкість. Саме швидкість у рухах відіграє ключову роль, забезпечуючи базу для успіху в багатьох видах спорту, а також сприяє гармонійному фізичному розвитку. Водночас проблема вдосконалення швидкісних здібностей у шкільній програмі залишається недостатньо вивченою через низку причин. Недостатня увага до сучасних методик, орієнтованих на вікові особливості дітей, та застарілі підходи до організації фізичних вправ стримують розвиток цієї важливої складової фізичного виховання. Розробка ефективних методів потребує врахування сучасних досліджень у галузі педагогіки, фізіології та психології. Науковий інтерес до цієї проблеми зумовлений необхідністю вдосконалення шкільної програми фізичного виховання, яка вимагає інтеграції інноваційних підходів. Крім того, важливо не лише забезпечити фізичний розвиток, але й сприяти формуванню в учнів звички до здорового способу життя. Це досягається через підвищення мотивації до занять спортом, що у свою чергу потребує вдосконалення методів навчання.