результатів
Знайти
Фонди
Виберіть фонд, щоб переглянути його зібрання.
Нові надходження
listelement.badge.dso-typeПублікація, Адаптивний спорт(НУФВСУ, 2025) Когут І. О.; Гончаренко Є. В.; Кропивницька Т. А.; Маринич В. Л.; Матвєєв С. Ф.; Шитікова Є. А.; Крушинська Н. М.; Бекар С. В.Навчально-наочний посібник «Адаптивний спорт» підготований відповідно до робочої програми підго-товки здобувачів бакалаврського рівня спеціальності 017 Фізична культура і спорт. У посібнику використано доступну форму візуалізації інформації, що дозволяє скоротити час на опрацювання матеріалу. Наведено ве-лику кількість практичних завдань для самостійної робо-ти з активними посиланнями на джерела рекомендованої інформації, запитання для самоконтролю, в тому числі у форматі тестів, що допоможуть краще підготуватися до під-сумкового контролю. Для здобувачів вищої освіти, які вивчають дисципліну «Адаптивний спорт», науково-педагогічних працівників, які орієнтовані на популяризацію та поглиблення знань з адап-тивного спорту, а також широке коло читачів, зацікавлених у розвитку спорту для осіб з інвалідністю.listelement.badge.dso-typeДокумент, Вплив оздоровчих занять туризмом на фізичну підготовленість дітей старшого шкільного віку(НУФВСУ, 2024) Лиховид Я. В.Одним з основних завдань, що визначені в Національній доктрині розвитку освіти в ХХІ ст. і Цільовий комплексній програмі „Фізичне виховання – здоров’я нації” є формування всебічно гармонійно розвиненої, морально і фізично здорової особистості, яка відповідально ставиться до стану свого здоров’я. Серед основних напрямків зазначені підтримка і розвиток різноманітних форм оздоровчої роботи у навчально-виховних закладах України. Практична реалізація завдань фізичного виховання, здійснюється на спеціально організованих заняттях. При плануванні системи фізичного виховання школа визначає конкретні форми позаурочних занять і засоби рухової активності учнів, що відповідають їхнім інтересам, останнім досягненням науки і техніки, передовим педагогічним технологіям, традиціям і конкретним умовам їх реалізації. З метою нівелювання дефіциту рухової активності школярів варто залучати до додаткових занять фізичними вправами, таких як шкільні спортивні гуртки і секції. Найбільш легкодоступною з них є секція з туризму. Оздоровчий туризм, як один з найпопулярніших і наймасовіших видів оздоровлення, несе в собі величезний потенціал рекреаційно-оздоровчої діяльності школярів. Оздоровчий туризм реалізуються як один із засобів рекреації, як комплекс засобів фізичного виховання, як засіб підвищення функціональних резервів і загартовування організму. Аналіз наукової літератури свідчить про значний інтерес науковців та практиків до питань, котрі пов’язані із використанням засобів туризму з метою здоров’я формування школярів [54], підвищення рівня їхньої рухової активності та фізичної підготовленості, формування мотивації і зацікавленості до занять різними видами туризму, удосконалення показників фізичного стану. Значну кількість наукових робіт присвячено вивченню ефективності впливу занять з туризму на показники фізичного стану дітей молодшого, середнього шкільного віку та студентської молоді. Проте, недостатньо опрацьованими залишаються питання, котрі пов’язані із вивченням ефективності оздоровчих занять з туризму з дітьми старшого шкільного віку, що свідчить про актуальність обраної теми дослідження.