результатів
Знайти
Фонди
Виберіть фонд, щоб переглянути його зібрання.
Нові надходження
listelement.badge.dso-typeПублікація, Формування педагогічних засад олімпійської освіти(Науковий часопис УДУ імені Михайла Драгоманова, 2025) Лимаренко Н. П.; Єрмолова В. М.Матеріал статті спрямований на формування педагогічних засад олімпійської освіти в закладах дошкільної освіти, що є важливим аспектом для розвитку у дітей не лише фізичної активності, але й цінностей, пов’язаних із олімпійським рухом, такими як дух дружби, взаємоповаги та прагнення до самовдосконалення. Розглянуто основні аспекти цього процесу, а саме виховання у дітей цінностей, пов’язаних з олімпійським духом: повага до суперника, чесність, справедливість, дружба, терпимість та командний дух. Приділено увагу важливості прищеплення дітям ідей гармонійного розвитку, вивчення принципів здорового способу життя, усвідомлення значення фізичної активності для розвитку та здоров’я. Розглянуто витоки олімпійської освіти Греції , яка сприяла підвищенню самоповаги у дітей через досягнення в спортивній діяльності, формування вміння працювати над собою переживати перемоги та поразки, що сягають своїм корінням Стародавньої Греції. Розкрито що за допомогою інтеграції олімпійських тем у різні освітні сфери: музику, мистецтво, літературу можна .сприяти розвитку творчих та інтелектуальних здібностей дітей.listelement.badge.dso-typeПублікація, Педагогічні погляди П’єра де Кубертена(ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2023) Лимаренко Н. П.; Єрмолова В. М.Ім’я П’єра де Кубертена, зазвичай пов’язують з Олімпійськими іграми та олімпізмом. Проте, мало хто знає про його великий внесок у педагогічну науку та освіту. Досліджуючи літературно-педагогічну спадщину ініціатора відродження сучасних Олімпійських ігор, почесний член Міжнародного комітету імені П’єра де Кубертена, доктор Дональд Ентоні (Велика Британія) робить висновок – Кубертен «відомий світу майже виключно своєю роботою з відродження Олімпійських ігор. Його активна освітня діяльність і провідна роль розвитку фізичного виховання у світі ще не отримали належного визнання, навіть у професійних колах, пов’язаних з фізичним вихованням»