Провідні чинники, що забезпечують ефективність адаптації іноземних студентів (на прикладі підготовчого відділення).

Show simple item record

dc.contributor.author Вятчаніна, С.В.
dc.date.accessioned 2023-02-05T19:53:22Z
dc.date.available 2023-02-05T19:53:22Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.issn 2411-5983
dc.identifier.udk http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/4130
dc.description Вятчаніна С.В Провідні чинники, що забезпечують ефективність адаптації іноземних студентів (на прикладі підготовчого відділення)і [Текст] / С. В. Вятчаніна // Теоретичні питання культури, освіти та виховання. - 2015. - № 52. - С. 106-110 uk_UA
dc.description.abstract Стаття ґрунтується на результатах аналізу наукових праць, присвячених проблемі адаптації іноземних студентів до навчання на підготовчому факультеті (відділенні) у ВНЗ України. На основі аналізу наукової літератури і результатів наших досліджень (1992−2016) на підготовчому відділенні Національного Університету фізичного виховання і спорту України встановлені основні труднощі адаптації іноземних студентів до навчання, а також провідні чинники, які забезпечують ефективність адаптації студентівіноземців (білінгвізм у суспільстві, формування моно- або мультинаціональних груп залежно від терміну заїзду студентів, посилення мотивації до навчання), а також ефективність організації освітнього процесу.Уточнено, що незалежно від етнопсихологічних особливостей студентів, провідну роль у процесі їх адаптації грає мотивація до навчання uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Теоретичні питання культури, освіти та виховання .Збірник наукових праць uk_UA
dc.relation.ispartofseries Випуск 55;
dc.subject адаптація uk_UA
dc.subject іноземні студенти uk_UA
dc.subject підготовче відділення uk_UA
dc.subject моно- і мультинаціональні групи uk_UA
dc.subject пізній заїзд студентів на навчання uk_UA
dc.subject білінгвізм. uk_UA
dc.title Провідні чинники, що забезпечують ефективність адаптації іноземних студентів (на прикладі підготовчого відділення). uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account