Стан когнітивних функцій учнів старшого шкільного віку як основа побудови програми оздоровчо-рекреаційних занять

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Блистів, Тарас
dc.contributor.illustrator
dc.date.accessioned 2020-02-17T09:39:57Z
dc.date.available 2020-02-17T09:39:57Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.udk http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/2435
dc.description Блистів, Т. Стан когнітивних функцій учнів старшого шкільного віку як основа побудови програми оздоровчо-рекреаційних занять / Тарас Блистів // Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету ім. Лесі Українки. ─ 2018. ─ Вип. 31. ─ С. 17-24. uk_UA
dc.description.abstract Мета роботи – дослідити особливості прояву когнітивних функцій у хлопців та дівчат віком 15–16 років як основи обґрунтування та побудови оздоровчо-рекреаційних занять. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки uk_UA
dc.subject оздоровчо-рекреаційні заняття uk_UA
dc.subject когнітивні функції uk_UA
dc.subject психодіагностичне тестування uk_UA
dc.subject емоційний стан uk_UA
dc.subject пам’ять uk_UA
dc.subject програма занять uk_UA
dc.subject учні старшого шкільного віку uk_UA
dc.subject рекреаційне заняття uk_UA
dc.title Стан когнітивних функцій учнів старшого шкільного віку як основа побудови програми оздоровчо-рекреаційних занять uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу