Педагогічні умови вдосконалення координаційних здібностей школярів

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кириченко В. М.
dc.contributor.illustrator
dc.date.accessioned 2020-02-06T09:10:12Z
dc.date.available 2020-02-06T09:10:12Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.udk http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/2381
dc.description Кириченко, В. М. Педагогічні умови вдосконалення координаційних здібностей школярів / В. М. Кириченко // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. ─ 2015. ─ Вип. 42(95). ─ С. 475-480. uk_UA
dc.description.abstract У статті розглянуто основні положення сучасної системи шкільного фізичного виховання. Зауважено на основні аспекти та проблемні сторони цієї системи. Доведено, що формування індивіда як повноцінної соціальної одиниці, готової до виконання усіх громадських функцій, можливе лише за умови повноцінного, всебічного й гармонійного розвитку як біологічних, так і психологічних складових особистості. Вдосконалення координаційних здібностей сприятиме розвитку не лише фізичних здібностей, а й пізнавальних процесів підлітків. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах uk_UA
dc.subject середній шкільний вік uk_UA
dc.subject баскетбол uk_UA
dc.subject координаційні здібності uk_UA
dc.subject рухові якості uk_UA
dc.title Педагогічні умови вдосконалення координаційних здібностей школярів uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу