Мотиваційні пріоритети школярів до занять у цетрах дитячо-юнацького туризму

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Блистів Т.
dc.contributor.illustrator
dc.date.accessioned 2020-02-04T13:48:09Z
dc.date.available 2020-02-04T13:48:09Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.udk http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/2350
dc.description Блистів, Т. Мотиваційні пріоритети школярів до занять у цетрах дитячо-юнацького туризму / Тарас Блистів // Спортивна наука України. ─ 2015. ─ № 1(65). ─ С. 66-69. uk_UA
dc.description.abstract У статті проаналізовано результати досліджень мотивації учнів загальноосвітніх навчальних закладів до занять у центрах дитячо-юнацького туризму. Доведено, що структуру мотивації до занять різними видами туризму слід досліджувати для ефективного залучення школярів до активного та здорового способу життя. Встановлено, що серед різних груп мотивів домінантними є соціальні та розважальні. З’ясовано, що оздоровчорекреаційні мотиви посідають найменш важливе місце серед чинників, що спонукають школярів до систематичних занять фізичним вихованням та спортом. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Спортивна наука України uk_UA
dc.subject рухова активність uk_UA
dc.subject туризм uk_UA
dc.subject дитячо-юнацький туризм uk_UA
dc.subject мотивація uk_UA
dc.subject школярі uk_UA
dc.title Мотиваційні пріоритети школярів до занять у цетрах дитячо-юнацького туризму uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу