Abstract:
Показано необхідність використання інноваційних методів у процесі навчання з різними віковими категоріями
учнів на сучасному етапі, з метою не лише дати учням знання, а й забезпечити формування і розвиток пізнавальних
інтересів і здібностей, творчого мислення, умінь і навичок самостійної розумової праці. Сформовано уявлення про зміст
та параметри педагогічних інновацій, володіння новітніми методиками, їх застосування у практичній діяльності.
Розглянуто основні методики подачі навчального матеріалу та обговорення і засвоєння отриманої інформації. Відмічено
найпопулярніші методи, що використовуються в педагогічній практиці, для найбільш ефективного засвоєння отриманої
інформації. Виділено декілька моделей навчання та рівнів активності. Показано, що процес пізнання учнів протікає в
спільну діяльність з учителем, де вчитель спрямовує цей процес відповідно до вікових можливостей і особливостей
самих учнів, де обов’язковою умовою є використання певних інноваційних методів та прийомів. Зазначено ефективність
саме інтерактивних та науково-практичних методів з використанням сучасних інформаційних технологій, у зв’язку з їх
доступністю, наочністю та інформативністю, за рахунок чого відбувається ефективне засвоєння знань учнів у співпраці
з іншими учасниками освітнього процесу.
Комп'ютерні технології не тільки допомагають організувати навчальний процес з використанням ігрових
методів, а й отримати більш сильний зворотний зв'язок. Інтерактивні методи засновані на принципах взаємодії,
активності учнів, опорі на груповий досвід, обов'язкової зворотного зв'язку. Завдяки інтерактивним методам,
відбувається ефективне засвоєння знань у співпраці з іншими учнями
Description:
Яковенко О. О. Підвищення ефективності навчального процесу шляхом впровадження інноваційних технологій / О. О. Яковенко, І. С. Підопригора // Часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15. Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наукових праць / за ред. О. В. Тимошенка. - К.: Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова. - 2019. - Вип. 3 (111) 19. - С. 203-207.