Abstract:
Мета: розглянути сучасні методики оцінки індивідуальних анатомо-фізіологічних особливостей і рухових можливостей дитячого організму на предмет визначення напрямів їх використання в практичній діяльності тренерів дитячо-юнацького футболу в Україні. Матеріал і методи: здійснено аналіз спеціальної літератури та програмно-нормативних документів. Результати: встановлено, що в діяльності дитячих тренерів превалює групова форма навчання, заснована на календарно-середньогруповий оцінці, а не на обліку індивідуальних закономірностей розвитку юних талантів.
Висновки: визначено необхідність внесення змін у практику управління спортивною діяльністю юних футболістів, а саме, застосування індивідуально-диференційованої системи побудови тренування та розробки нового програмно-нормативного забезпечення діяльності спортивних шкіл.