Ефективність технології профілактики порушень склепінь стопи дітей молодшого шкільного віку

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Довганінець Олег Леонідович
dc.contributor.author Мартин Петро Михайлович
dc.contributor.illustrator
dc.date.accessioned 2025-02-18T09:34:29Z
dc.date.available 2025-02-18T09:34:29Z
dc.date.issued 2024-11
dc.identifier.doi https://doi.org/10.5281/zenodo.14541054
dc.description Довганінець, О. Л. Ефективність технології профілактики порушень склепінь стопи дітей молодшого шкільного віку / Олег Леонідович Довганінець, Петро Михайлович Мартин // Педагогічна Академія: наукові записки. ─ 2024. ─ № 12. uk_UA
dc.description.abstract Широка розповсюдженість порушень склепінь стопи дітеймолодшого шкільного віку спонукає до пошуку дієвих засобів та методів впливу,серед яких може бути реалізовано профілактичний потенціал засобіврукопашного бою. Мета - розробка та перевірка ефективності технологіїпрофілактики порушень склепінь стопи дітей молодшого шкільного віку, щосистематично займаються рукопашним боєм. Методи дослідження: теоретичний аналіз даних науково-методичної літератури, антропометричніметоди, педагогічні методи дослідження та методи математичноїстатистики. У дослідженні брали участь 40 дітей молодшого шкільного віку,що займаються рукопашним боєм у спортивному клубі «РУКБО» м. Київ.Батьками була надана згода на участь дітей у педагогічному експерименті.Результати. Запропоновано технологію профілактики порушень склепіньстопи дітей молодшого шкільного віку, що реалізується на трьохвзаємопов’язаних етапах адаптаційно-підготовчому, базовому та заключному.Відповідно до функціонування технології було передбачено три періодипослідовного впровадження програми профілактики у підготовчому, основномута підтримуючому періодах. Формами проведення занять були - утренувальному процесі спортивного клубу та самостійні заняття. Вструктурі програми занять були застосовані засоби: загальнорозвиваючівправи, спеціальні вправи з рукопашного бою, вправи на нестійкій та м’якійопорі, вправи із використанням спеціального обладнання та ігрові завдання.Зміст засобів диференціювався в залежності від періоду впровадження таформ виконання (тренувальне заняття, самостійне заняття). Впровадженнязапропонованої технології сприяло покращенню показників антропометріїстопи дітей та розрахункових індексів, що характеризують ризики порушеннястану стопи. Висновки. Запропонована технологія профілактики порушеньсклепінь стопи дітей молодшого шкільного віку має структуру, щореалізується на трьох етапах та запроваджує різноманітні засоби впливу. Впровадження даної технології сприяло покращенню показників антропометрії стопи як у хлопчиків так й дівчат та окремих індексів, щохарактеризують прояви порушень стопи. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Педагогічна Академія: наукові записки uk_UA
dc.subject стопа uk_UA
dc.subject опорно-руховий апарат uk_UA
dc.subject єдиноборства uk_UA
dc.subject рукопашний бій uk_UA
dc.subject рукопашний бій uk_UA
dc.subject тренувальний процес uk_UA
dc.subject здоров’я uk_UA
dc.title Ефективність технології профілактики порушень склепінь стопи дітей молодшого шкільного віку uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.identifier.uri https://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/5846


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу