Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Бабін Д. С. | |
dc.date.accessioned | 2024-05-10T11:38:12Z | |
dc.date.available | 2024-05-10T11:38:12Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.description | Бабін Д. С. Діяльність менеджера в процесі підготовки кіберспортсмена: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра: спец. 017 - «Фізична культура і спорт», освітньою програмою «Кіберспорт (eSports) / Д. С. Бабін. - Київ: НУФВСУ, 2023. - 62 с. | uk_UA |
dc.description.abstract | Кіберспорт перетворює онлайн-ігри на глядацькі види спорту, імітуючи досвід перегляду професійних спортивних подій. Замість фізичних подій глядачі дивляться, як гравці змагаються у відеоіграх. Ця розвага, яка охоплює різноманітні жанри відеоігор, виникла в 1990-х роках, але стала особливо популярною наприкінці 2010-х. Кіберспорт набув величезної популярності серед мільйонів шанувальників у всьому світі, особливо в більшості європейських країн. Відеоігри стали найпопулярнішим жанром на YouTube у країнах Північної та Східної Європи, і багато країн почали транслювати кіберспорт на головних спортивних каналах, користуючись попитом глядачів. Інтерес споживачів до кіберспорту зростає, що призводить до збільшення кількості організованих змагань із відеоігор і привертає увагу індустрії спорту, заходів та розваг. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | діяльність | uk_UA |
dc.subject | менеджер | uk_UA |
dc.subject | підготовка | uk_UA |
dc.subject | кіберспортсмен | uk_UA |
dc.title | Діяльність менеджера в процесі підготовки кіберспортсмена | uk_UA |
dc.type | Master's degree | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/5467 |