Застосування інформаційних технологій в тренувальній та змагальній діяльності гравців в кіберспорті

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Зик Є. Г.
dc.date.accessioned 2024-05-10T11:29:48Z
dc.date.available 2024-05-10T11:29:48Z
dc.date.issued 2023
dc.description Зик Є. Г. Застосування інформаційних технологій в тренувальній та змагальній діяльності гравців в кіберспорті: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра: спец. 017 - «Фізична культура і спорт», освітньою програмою «Кіберспорт (eSports) / Є. Г. Зик. - Київ: НУФВСУ, 2023. - 104 с. uk_UA
dc.description.abstract Завдяки можливості створення віртуальних світів, в яких можна реалізувати будь-яку фантазію, з'явилися і набули величезного поширення відеоігри. З появою та розвитком інтернету з'явилася можливість одночасно кільком гравцям «жити» в одному з вигаданих світів, взаємодіючи один з одним. Саме на цей момент з'явилася можливість влаштовувати змагання у віртуальному світі. Сучасний рівень розвитку кіберспорту інспірує підвищені вимоги до якості підготовки кіберспортсменів на різних етапах тренувального процесу. Діяльність кіберспортсменів характеризується високою інтенсивністю техніко-тактичних дій, що вимагають від спортсменів максимальних зусиль, а також уміння їх застосовувати в ситуації, що має тенденцію швидко змінюватися. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.subject застосування uk_UA
dc.subject інформаційні технології uk_UA
dc.subject тренувальна діяльність uk_UA
dc.subject змагальна діяльність uk_UA
dc.subject гравці uk_UA
dc.subject кіберспорт uk_UA
dc.title Застосування інформаційних технологій в тренувальній та змагальній діяльності гравців в кіберспорті uk_UA
dc.type Master's degree uk_UA
dc.identifier.uri https://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/5459


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись