Короткий опис(реферат):
Мета дослідження полягає в дослідженні управління маркетингом спортивних змагань на прикладі бальних танців. Відповідно до поставленої мети в роботі будуть вирішуватися такі завдання: – вивчити сутність маркетингу в організації та проведенні спортивних змагань; – дослідити залучення різних спонсорських програм для організації проведення змагань з бальних танців; – розкрити організацію та обрання місця для проведення спортивних змагань з бальних танців; – проаналізувати особливості організації маркетингу спортивних змагань з бальних танців; – обґрунтувати ефективності маркетингу спортивних змагань з бальних танців.
Бібліографічний опис:
Нещерет, Д. Ю. Управління маркетингом спортивних змагань (на прикладі бальних танців) : кваліфікаційна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра: спец. 017 «Фізична культура і спорт», освітньою програмою «Менеджмент у спорті» / Дар’я Юріївна Нещерет. - Київ: НУФВСУ, 2024. - 71 с.