Аннотации:
Актуальність теми дослідження. Збільшення обсягів теоретичного матеріалу та мінімізація кількості практич-них годин у процесі сучасного фізичного виховання дітей з вадами слуху як результат дистанційної форми навчання внаслідок чотирирічного етапу пандемії та майже дворіч-ного етапу воєнних дій потребує абсолютних змін у підходах щодо розробки та впровадження до навчального процесу новітніх педагогічних технологій, які повинні відповідати вимогам сьогодення України. Мета й методи дослідження. Мета – визначити ефективність розробки та апробації авторських засобів оптимізації процесу фізич-ного виховання дітей з вадами слуху. Методи досліджен-ня: аналіз і узагальнення даних спеціальної науково-мето-дичної літератури, моніторинг інформаційних ресурсів мережі Інтернет, анкетування, методи математичної ста-тистики, методи комп’ютерного програмування (метод висхідної розробки), педагогічний експеримент. Результа-ти роботи. була встановлена позитивна динаміка змін сумарної оцінки рівня прояву технічної, тактичної та теоретичної підготовки школярів з вадами слуху до та після проведення експерименту. Відбулись достовірні змі-ни морфофункціонального стану школярів у бік покращен-ня середніх розрахункових значень життєвого та силового індексів. Ключові висновки. Сучасне покоління школярів з вадами слуху має сформовані особисті інтереси і потре-би, які спрямовані на активну самореалізацію у суспільстві за умови підвищення рівня власного фізичного розвитку, фізичної підготовленості та працездатності за допомогою занять фізичними вправами за умови створення для них оптимальних можливостей використання пріоритетних видів рухової активності новітніми засобами.
Описание:
Ефективність новітніх засобів оптимізації процесу фізичного виховання дітей з вадами слуху / С. Футорний, О. Маслова, М. Гопей, А.Гопей // Фізична культура, спорт та здоров’я нації. - 2023.