Короткий опис(реферат):
Мета дослідження — визначити сутність спонсорства та механізм його впливу на забезпечення сталого розвитку спортивних організацій в умовах ринку. Завдання: 1. На основі аналізу спеціальних джерел визначити теоретичні основи спонсорства у сучасному спорті. 2. Узагальнити досвід використання спортивними організаціями розвинених країн перевагами партнерства зі спонсорами. 3. Охарактеризувати зміст та мету ділового партнерства спортивних організацій із спонсорами. 4. Виявити проблеми та перспективи розвитку спортивного спонсорства в Україні. 5. Розробити рекомендації спортивним організаціям України щодо підвищення ефективності роботи зі спонсорами. Об'єкт дослідження – маркетингова діяльність спортивних організацій в умовах ринку. Предмет дослідження – робота із залучення спонсорів як компонент маркетингової діяльності спортивних організацій.
Бібліографічний опис:
Ростовський, Д. І. Роль спонсорства у розвитку спортивних організацій : кваліфікаційна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра: спец. 017 «Фізична культура і спорт», освітньою програмою «Менеджмент у спорті» / Денис Ігорович Ростовський. - Київ: НУФВСУ, 2023. – 82 с.