Характеристика ділової культури китайських спортивних організацій

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Шень Гуанью
dc.date.accessioned 2024-01-23T19:29:06Z
dc.date.available 2024-01-23T19:29:06Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.udk https://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/5085
dc.description Шень Гуанью. Характеристика ділової культури китайських спортивних організацій : кваліфікаційна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра: спец. 017 «Фізична культура і спорт», освітньою програмою «Менеджмент у спорті» / Шень Гуанью. - Київ: НУФВСУ, 2023. – 91 с. uk_UA
dc.description.abstract Метою є дослідження теоретичних основ китайських спортивних організацій та характеристика їх бізнес-культури. Завдання дослідження: За аналізом формування та розвитку бізнес-культури в китайській сфері спорту виходить, що цей процес є результатом взаємодії різноманітних факторів, включаючи вплив традиційної спортивної культури, соціалістичної ринкової 8 економіки та національної спортивної політики, з узагальненням проблем і рекомендацій для подальшого розвитку бізнес-культури в спортивних організаціях Китаю. Основні припущення нашого наукового дослідження: Формування та розвиток ділової культури спортивної організації Фактори, що впливають на бізнес-культуру китайських спортивних організацій Проблеми ділової культури китайських спортивних організацій Контрзаходи та пропозиції щодо здорового розвитку бізнес-культури в китайських спортивних організаціях Об'єкт дослідження – стратегічні комунікації у спортивному менеджменті. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher НУФВСУ uk_UA
dc.subject ділова культура uk_UA
dc.subject спортивні організації uk_UA
dc.subject Китай uk_UA
dc.subject спортивний менеджмент uk_UA
dc.subject стратегічні комунікації uk_UA
dc.title Характеристика ділової культури китайських спортивних організацій uk_UA
dc.type Master's degree uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу