dc.contributor.author |
Колесник В. О. |
|
dc.date.accessioned |
2024-01-22T19:20:38Z |
|
dc.date.available |
2024-01-22T19:20:38Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.udk |
https://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/5076 |
|
dc.description |
Колесник, В. О. Управління маркетинговою логістикою в фізкультурно-спортивній організації : кваліфікаційна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра: спец. 017 «Фізична культура і спорт», освітньою програмою «Менеджмент у спорті» / Валерія Олегівна Колесник. - Київ: НУФВСУ, 2023. – 81 с. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Мета дослідження. Дослідження особливостей формування маркетингової логістики в фізкультурно-спортивній організації. Завдання дослідження: дослідити сутність та значення маркетингової логістики; провести оцінку маркетингової логісти в Київській міській школі вищої спортивної майстерності; дослідити заходи щодо вдосконалення маркетингової логістики в управлінні закупівельно-збутовою діяльністю; розробити практичні рекомендації щодо вдосконалення маркетингової логістики в фізкультурно спортивних організаціях. Об’єкт дослідження. Фізкультурно-спортивна організація – «Київська міська школа вищої спортивної майстерності». Предмет дослідження. Теоретичні та практичні аспекти організації та управління маркетинговою логістикою в фізкультрно-спортивній організації. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
НУФВСУ |
uk_UA |
dc.subject |
управління в фізкультурно-спортивній організації |
uk_UA |
dc.subject |
маркетингова логістика |
uk_UA |
dc.subject |
фізкультурно-спортивна організація |
uk_UA |
dc.subject |
менеджмент у спорті |
uk_UA |
dc.title |
Управління маркетинговою логістикою в фізкультурно-спортивній організації |
uk_UA |
dc.type |
Master's degree |
uk_UA |