Організація маркетингової діяльності спортивних клубів

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Коновальчук В. Ю.
dc.date.accessioned 2024-01-22T19:20:04Z
dc.date.available 2024-01-22T19:20:04Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.udk https://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/5075
dc.description Коновальчук, В. Ю. Організація маркетингової діяльності спортивних клубів : кваліфікаційна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра: спец. 017 «Фізична культура і спорт», освітньою програмою «Менеджмент у спорті» / Владислав Юрійович Коновальчук. - Київ: НУФВСУ, 2023. – 76 с. uk_UA
dc.description.abstract Мета роботи – визначити організаційні засади маркетингової діяльності у сучасному спорті, охарактеризувати особливості застосування маркетингу спортивними клубами в Україні. Завдання: 1. На основі аналізу спеціальної літератури визначити стан наукової розробки проблем організації маркетингової діяльності у сучасному спорті. 2. Визначити головні підходи до організації маркетингової діяльності в спортивних клубів різних країн. 3. Охарактеризувати зміст та структуру маркетингової діяльності сучасних спортивних клубів. 4. Визначити особливості застосування маркетингу спортивними клубами в Україні. 5. Розробити практичні рекомендації вітчизняним футбольним клубам щодо організації їх маркетингової діяльності. Об'єкт дослідження – маркетинг як ринковий механізм управління діяльністю сучасних спортивних клубів. Предмет дослідження – організація маркетингової діяльності спортивних клубів в Україні та зарубіжних країнах. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher НУФВСУ uk_UA
dc.subject організація діяльності uk_UA
dc.subject спортивні клуби uk_UA
dc.subject маркетингова діяльність uk_UA
dc.subject менеджмент у спорті uk_UA
dc.title Організація маркетингової діяльності спортивних клубів uk_UA
dc.type Master's degree uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись