Аннотации:
На етапі переходу футболіста до команди майстрів подальша футбольна освіта характеризується подоланням великих фізичних навантажень, що вимагає повної мобілізації психологічних якостей, а технології управління процесом підготовки футболістів взаємопов'язані з вирішенням актуальних практичних завдань, що виникають в умовах змагальної та тренувальної діяльності. В роботі проведено теоретичний аналіз особливостей управління підготовкою футболістів 19-21 років на етапі переходу до команди майстрів, а саме: розкрито сутність поняття управління тренувальним процесом футболістів, проаналізовано вікові особливості розвитку психофізіологічних функцій і основних рухових якостей футболістів 19-21 років та визначено вплив тренувальних і змагальних навантажень на організм футболістів 19-21 років.