Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Гозак, С. В. | |
dc.contributor.author | Даниленко, Т. М. | |
dc.contributor.author | Єлізарова, О. Т. | |
dc.contributor.author | Станкевич, Т. В. | |
dc.contributor.author | Парац, О. М. | |
dc.date.accessioned | 2023-12-25T14:31:47Z | |
dc.date.available | 2023-12-25T14:31:47Z | |
dc.date.issued | 2023-05-29 | |
dc.identifier.isbn | 978-966-698-331-5 | |
dc.identifier.udk | https://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/4912 | |
dc.description | Гозак, С. В., Даниленко, Т. М., Єлізарова, О. Т.,Станкевич, Т. В., Парац, О. М. Особливості психологічної адаптації школярів під впливом різних форматів навчання під час війни /С. В. Гозак, Т. М. Даниленко, О. Т Єлізарова, Т. В. Станкевич, О. М. Парац // Актуальні проблеми громадського здоров'я: XIII Міжнародна науково-практична конференція "Освіта і здоров'я" (Суми, 16-17 травня 2023 р.): зб. наук. праць, - Суми, 2023. - С.36-40. | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті розглядається адаптація до навчального процесу дітей, що є передумовою благополучного росту та розвитку дитини. Цей процес залежить від комплексу біологічних, соціальних та фізіологічних чинників, а як ініціатором адаптивних процесів, так і їх результатом є ментальне здоров’я. Різка зміна звичного процесу життєдіяльності населення внаслідок початку повномасштабних бойових дій на території країни [3], для школярів означала початок адаптації до нових умов навчання за кордоном чи в українських школах дистанційно або у бомбосховищах та інших укриттях. Навчальний процес під час воєнного стану проводиться як в очному, так і дистанційному форматах, а також дозволяється змішаний формат очного та дистанційного навчання. Дослідження впливу особливостей навчального процесу на ментальне здоров'я школярів під час війни є актуальним, оскільки воно може допомогти дати відповіді на питання, які зміни в навчальному процесі можуть бути корисними для збереження ментального здоров'я дітей, а які стали додатковим обтяжуючим фактором. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | СумДПУ імені А.С. Макаренка | uk_UA |
dc.subject | адаптація | uk_UA |
dc.subject | школярі | uk_UA |
dc.subject | навчання | uk_UA |
dc.subject | війна | uk_UA |
dc.title | Особливості психологічної адаптації школярів під впливом різних форматів навчання під час війни | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |