Аннотации:
У статті розглядається адаптація до навчального процесу дітей, що є передумовою
благополучного росту та розвитку дитини. Цей процес залежить від
комплексу біологічних, соціальних та фізіологічних чинників, а як
ініціатором адаптивних процесів, так і їх результатом є ментальне
здоров’я.
Різка зміна звичного процесу життєдіяльності населення внаслідок
початку повномасштабних бойових дій на території країни [3], для
школярів означала початок адаптації до нових умов навчання за
кордоном чи в українських школах дистанційно або у бомбосховищах
та інших укриттях.
Навчальний процес під час воєнного стану проводиться як
в очному, так і дистанційному форматах, а також дозволяється
змішаний формат очного та дистанційного навчання. Дослідження
впливу особливостей навчального процесу на ментальне здоров'я
школярів під час війни є актуальним, оскільки воно може допомогти
дати відповіді на питання, які зміни в навчальному процесі можуть бути
корисними для збереження ментального здоров'я дітей, а які стали
додатковим обтяжуючим фактором.
Описание:
Гозак, С. В., Даниленко, Т. М., Єлізарова, О. Т.,Станкевич, Т. В., Парац, О. М. Особливості психологічної адаптації школярів під впливом різних форматів навчання під час війни /С. В. Гозак, Т. М. Даниленко, О. Т Єлізарова, Т. В. Станкевич, О. М. Парац // Актуальні проблеми громадського здоров'я: XIII Міжнародна науково-практична конференція "Освіта і здоров'я" (Суми, 16-17 травня 2023 р.): зб. наук. праць, - Суми, 2023. - С.36-40.