Abstract:
Метою дослідження було вивчення впливу запропонованої технології з використанням рухливих ігор на фізичну і психомоторну підготовленість дітей молодшого шкільного віку з відхиленнями розумового розвитку. Збільшення часу на проведення рухливих ігор не тільки на уроках, а й у позаурочних формах занять мало позитивний ефект, який проявився в зміцненні здоров’я дітей і поліпшення їх психоемоційного стану, що є головною складовою поведінки дитини з вадами розумового розвитку. Можна констатувати, що після використання запропонованих рухливих ігор покращилися показники психомоторного і психічного стану дітей, пам’яті, сприйняття навколишньої дійсності, уваги, в позитивній динаміці їх фізичної підготовленості. Виявлено, що під час обраних рухливих ігор зменшувалася кількість нервових зривів, депресивних станів і симптомів стресу.
Description:
Effect of Movement Games on Physical Fitness of Children with Intellectual Disabilities / Larysa Kuznetsova, Sergii Trachuk, Viacheslav Semenenko, Olha Kholodova, Liudmyla Podosinova, Mariia Brychuk, Oleg Varenyk, Halyna Kedrych // Теорія та методика фізичного виховання. ─ 2022. ─ Том 22, № 2. ─ С. 158-165. https://doi.org/10.17309/tmfv.2022.2.02