Принципи адаптивного фізичного виховання, як методологічна складова навчально-виховного процесу осіб з особливими потребами

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Юрченко Олександр
dc.contributor.author Сергієнко Костянтин
dc.date.accessioned 2023-11-07T09:38:18Z
dc.date.available 2023-11-07T09:38:18Z
dc.date.issued 2018-05-17
dc.identifier.udk https://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/4801
dc.description Принципи адаптивного фізичного виховання, як методологічна складова навчально-виховного процесу осіб з особливими потребами / О. Юрченко, К. Сергієнко // Актуальні проблеми фізичної культури, спорту, фізичної терапії та ерготерапії: біомеханічні, психофізіологічні та метрологічні аспекти: матеріали І Всеукр. електрон. конф-ії, 17 травня 2018 р. - Київ, 2018. - С. 217-218. uk_UA
dc.description.abstract На основі теоретичного аналізу визначили основні принципи адаптивного фізичного виховання та систематизувати їх класифікацію. Використання принципів АФВ їх правильний підбір та застосування сприятливо впливає на навчально-виховний та корекційно-оздоровчий процес осіб з особливими потребами. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Актуальні проблеми фізичної культури, спорту, фізичної терапії та ерготерапії: біомеханічні, психофізіологічні та метрологічні аспекти uk_UA
dc.subject принципи uk_UA
dc.subject АФВ uk_UA
dc.subject класифікація uk_UA
dc.subject з особливими потребами uk_UA
dc.subject адаптивне фізичне виховання uk_UA
dc.subject корекція uk_UA
dc.subject навчання uk_UA
dc.title Принципи адаптивного фізичного виховання, як методологічна складова навчально-виховного процесу осіб з особливими потребами uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу