Abstract:
Професійна діяльність педагога, зокрема фахівця фізичної культури, дедалі більше пов’язана з використанням сучасних методів і засобів навчання.
В ході дослідження нами було встановлено структуру професійної компетентності майбутнього фахівця фізичної культури та визначено компоненти, які складають інформаційну компетентність фахівця.
Відтак, з огляду на вищевикладене, проблема набуття майбутніми фахівцями з фізичного виховання знань, вмінь і навичок розробляти і впроваджувати ІТН в практику фізичного виховання учнів загальноосвітніх середніх шкіл видається своєчасною і потребує термінового вирішення.
Description:
Професійна діяльності фахівця фізичної культури в умовах інформатизації освіти / Н. Г. Бишевець, К. М. Сергієнко // Сучасні біомеханічні та інформаційні технології у фізичному вихованні і спорті: матеріали ІІІ Всеукр. електрон. конф-ії присв. 85-річчю НУФВСУ, 18 червня 2015 р. - Київ, 2015. - С. 104-109.