Аннотации:
У статті розглянуто місце гейміндустрії та
кіберспорту у з точки зору їх позитивного
та негативного впливу на покращення рівня
англійської мови у кіберспортсменів та гей-
мерів. Було розглянуто прямі та опосеред-
ковані шляхи і способи в які кіберспорт здій-
снює значний вплив на вивчення англійської
мови. У статті проаналізовано вплив «світу
гри» як середовища для мовного занурення,
оскільки кіберспортивні турніри та події при-
ваблюють глобальну аудиторію, забезпечу-
ючи захоплюючий досвід навчання завдяки
трансляціям англійською мовою та комен-
тарям. Цей контакт із мовлення з реального
життя, розширення словникового запасу і
виразів допомагає студентам розвинути
навички аудіювання і розвинути більш при-
родне розуміння мови. Крім того, у статті
проаналізовано основний вплив кіберспорту
на розвиток письмової англійської завдяки
обміну ідеями та співпраці спортсменів,
тренерів та менеджерів. Також, у статті
частково розглянуто ігрову термінологію
та лексику, оскільки кіберспорт має власний
унікальний набір жаргонів, термінів і лексики,
пов’язаних з різними жанрами та назвами
ігор. Популярність кіберспорту призвела
до створення різноманітних освітніх ресур-
сів, призначених для геймерів та любителів
кіберспорту. Ці ресурси, такі як відеоуроки,
стратегічні посібники та інтерв’ю з профе-
сійними гравцями, часто надані англійською
мовою, дозволяють тим, хто вивчає мову,
покращити своє розуміння ігрового процесу,
покращуючи свої знання англійської мови.
Крім позитивного впливу розглянуто
також негативні складові, як наприклад,
використання студентами неформальної
мови та сленгу, потенційні відволікання
та контекстуальна залежність, оскільки,
хоча кіберспорт може бути захоплюючим і
мотивуючим інструментом вивчення мови
для геймерів і любителів кіберспорту, його
ефективність може бути обмежена цим
конкретним контекстом.