Короткий опис(реферат):
Об’єкт дослідження: процес ФТ дітей середнього шкільного віку зі СП.
Предмет дослідження: структура і зміст алгоритму ФТ з використанням методики Бубновського у дітей середнього шкільного віку зі СП.
Мета роботи: теоретично обґрунтувати та розробити алгоритм застосування засобів ФТ з використанням методики Бубновського для підвищення ефективності лікувально-відновного процесу дітей середнього шкільного віку зі СП.
Завдання дослідження: 1. Узагальнити науково-методичні знання стосовно сучасних підходів до застосування заходів ФТ для дітей середнього шкільного віку зі СП. 2. Розробити і науково обґрунтувати алгоритм ФТ з застосуванням методики Бубновського при СП у дітей середнього шкільного віку. 3. Оцінити ефективність застосування розробленого алгоритму ФТ, спрямованого на корекцію постави (СП) для тематичної групи дітей.
Теоретична значимість роботи. Науково обґрунтовано та розроблено алгоритм застосування засобів ФТ з використанням кінезіотерапії за методикою Бубновського для дітей середнього шкільного віку з порушенням посади у фронтальній площині. Виявлено найбільш ефективну послідовність застосування засобів і методів ФТ для профілактики та корекції СП учнів середніх класів.
Бібліографічний опис:
Тиндик Ю. О. Методика Бубновського в комплексі заходів фізичної терапії дітей середнього шкільного віку зі сколіотичною поставою: кваліфікаційна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра: спец. 227 – Фізична терапія, ерготерапія освітньою програмою: «Фізична терапія» / Юлія Олегівна Тиндик. - Київ: НУФВСУ, 2023. – 81 с.