Ерготерапія дітей другого періоду дитинства з дискінетичною формою дитячого церебрального паралічу

Show simple item record

dc.contributor.author Потапова Ю. С.
dc.date.accessioned 2023-07-27T12:35:37Z
dc.date.available 2023-07-27T12:35:37Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.udk https://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/4722
dc.description Потапова Ю. С. Ерготерапія дітей другого періоду дитинства з дискінетичною формою дитячого церебрального паралічу: кваліфікаційна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра: спец. 227 – Фізична терапія, ерготерапія освітньою програмою: «Фізична терапія» / Юлія Сергіївна Потапова. - Київ: НУФВСУ, 2023. – 63 с. uk_UA
dc.description.abstract Об’єкт дослідження – стан моторики дітей хворих на дискінетичну форму дитячого церебрального паралічу. Предмет дослідження – вплив засобів та методів ерготерапії на розвиток моторики у дітей хворих на дискінетичну форму дитячого церебрального паралічу. Мета дослідження – обґрунтувати використання сучасних ерготерапевтичних методів впливу для покращення координації рухів та забезпечення максимальної незалежності в самообслуговуванні дітей хворих на дискінетичну форму дитячого церебрального паралічу. Завдання дослідження: 1. Вивчити літературні джерела з даної теми; 2. Визначити комплекс ерготерапевтичного втручання для розвитку координації рухів та моторики дітей хворих на дискінетичну форму дитячого церебрального паралічу; 3. Дослідити ефективність застосування визначених засобів реабілітації. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher НУФВСУ uk_UA
dc.subject ерготерапія uk_UA
dc.subject дитячий церебральний параліч uk_UA
dc.subject діти другого періоду дитинства uk_UA
dc.subject дискінетична форма дитячого церебрального паралічу uk_UA
dc.title Ерготерапія дітей другого періоду дитинства з дискінетичною формою дитячого церебрального паралічу uk_UA
dc.type Master's degree uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account