Використання відеохостингу YouTube у просуванні туристичної агенції

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Улянченко, Д. І.
dc.date.accessioned 2023-04-14T09:03:41Z
dc.date.available 2023-04-14T09:03:41Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.udk https://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/4448
dc.description Улянченко, Д. І. Використання відеохостингу YouTube у просуванні туристичної агенції: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра: за спеціальністю 242 Туризм, освітньою програмою «Туризмознавство» / Д. І. Улянченко. ─ Київ : НУФВСУ, 2021. ─ 112 с. uk_UA
dc.description.abstract Випускну кваліфікаційну роботу присвячено теоретико-методичним аспектам і практичним засадам реклами як інструменту просування туристичних підприємств на ринку послуг. Розкрито сутність PR і реклами, а також розглянуто специфіку організації реклами в туристичному бізнесі. Визначено перспективи та напрями удосконалення реклами туристичних підприємств. Робота була виконана на прикладі туроператора ТОВ «Феєрія мандрів». Розроблено стратегію просування туристичного підприємства на ринку послуг за допомогою відеохостингу YouTube. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher НУФВСУ uk_UA
dc.subject туризм uk_UA
dc.subject туристична агенція uk_UA
dc.subject YouTube uk_UA
dc.title Використання відеохостингу YouTube у просуванні туристичної агенції uk_UA
dc.type Master's degree uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу