dc.description.abstract |
В результаті педагогічного тестування було встановлено, що рівень самооцінки емоційних станів в експериментальній групі (середня сумарна оцінка станів (Х5) до проведення експерименту ~19,4 бали з 40 можливих, що відноситься до оцінки нижче середнього рівня. Після проведення експерименту, цей рівень атлетів підвищився в середньому на 4 бали і став дорівнювати 23, що відповідає рівню вище середнього.
В результаті педагогічного тестування після впровадження експериментальної програми, в експериментальній групі середній показник рівня особистої фрустрації з 4,9 бала знизився на 1,2 бала і складав 3,7 бала. В контрольній групі цей показник також знизився на 1,2 бала - з 5,6 до 4,4.
В результаті педагогічного тестування було встановлено, що рівень самопочуття підвищився на 0,82 бала, активність зросла на 0,75 бала, настрій покращився на 0,22 бала, що безумовно є позитивним моментом.
В процесі дослідження була розроблена програма, спрямована на корекцію психоемоційних станів баскетболісток засобами ритмічної гімнастики. Вона розрахована на 4 тижневих мікроцикли. Ці засоби розподіляються співрозмірно основним завданням навчально-тренувальних занять протягом всіх його частин. |
uk_UA |