Короткий опис(реферат):
Аналіз даних літератури дозволив нам детально розглянути цінності та ціннісні орієнтації учнів 10-11 класів. У науковій літературі відмічається, що організація й проведення уроків фізичної культури, особистість вчителя відіграє важливу роль у формуванні ціннісних орієнтацій, також в позаурочний час мають включатися систематичні залучення учнів до занять фізкультурою. Під час роботи з старшокласниками велику увагу слід приділити урахуванню мотивів та інтересів до видів рухової активності. Водночас важливі аспекти ефективного фізичного виховання старшокласників – необхідне матеріально-технічне й кадрове забезпечення, проведення та організація змагань, співпраця з батьками та залучення їх до змагальної діяльності старшокласників у якості вболівальників. Окрім загальних принципів фізичного виховання, які направлені на забезпечення ефективного процесу фізичного виховання, необхідно виділити принципи пріоритету потреб, мотивів й інтересів, усебічного розвитку особистості, добровільності, демократичності та співпраці.
Бібліографічний опис:
Сербін, В. І. Формування ціннісних орієнтацій до фізичної культури учнів старших класів кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра : за спеціальністю 014.11 Середня освіта (фізична культура), освітньою програмою «Середня освіта (фізична культура)» / В. І. Сербін. ─ Київ : НУФВСУ, 2022. ─ 62 с.