Організація маркетингової діяльності оргкомітету спортивних змагань

Show simple item record

dc.contributor.author Єременчук Ю. Л.
dc.date.accessioned 2023-02-06T10:55:06Z
dc.date.available 2023-02-06T10:55:06Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.udk http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/4174
dc.description Єременчук Ю. Л. Організація маркетингової діяльності оргкомітету спортивних змагань: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра: спец. 017 «Фізична культура і спорт», освітньою програмою «Менеджмент у спорті» / Юрій Леонідович Єременчук. - Київ; НУФВСУ, 2022. - 75 с. uk_UA
dc.description.abstract Актуальність. Важливе місце у діяльності сучасних спортивних організацій посідає підготовка та проведення спортивних змагань. Вона полягає у плануванні та реалізації комплексу заходів та програм, що повязане з пошуком та використанням значних коштів. Особливо великих економічних ресурсів потребують організаційні комітети таких великих змагань, як Олімпійські ігри, чемпіонати світу та континентів з видів спорту, клубні континентальні турніри з популярних ігрових та інших видів спорту. Аби відшкодувати витрати таких значних витрат організатори змагань змушені застосовувати сьогодні найбільш ефективні інструменти спортивного менеджменту, насамперед маркетингові програми. Важливо, що застосування маркетингу надає можливість організаційним комітетам спортивних змагань за рахунок залучення різних джерел фінансування не лише відшкодовувати витрати, а й у багатьох випадках отримувати прибуток. На сьогодні питання застосування маркетингу у діяльності організаційних комітетів спортивних змагань перебувають у полі зору науковців різних країн. Автори головним чином розглядають окремі аспекти маркетингової діяльності, перш за все, питання фінансово-ресурсного забезпечення змагань, проблеми залучення спонсорів, збільшення прибутків від продажу прав на телетрансляції. У той самий час за рамками досліджень залишаються інші принципово важливі аспекти маркетингу континентальних чемпіонатів. У додаткових дослідженнях, зокрема, потребують питання проведення чемпіонатів Європи в країнах із перехідною економікою. При плануванні наших досліджень ми припустили, що використання організаторами змагань методів маркетингу дозволить підвищити рівень організації та проведення змагань, що, в свою чергу, підвищить їх популярність і отже, буде сприяти залученню коштів для розвитку спорту. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher НУФВСУ uk_UA
dc.subject маркетингова діяльність uk_UA
dc.subject оргкомітет спортивних змагань uk_UA
dc.subject менеджмент у спорті uk_UA
dc.title Організація маркетингової діяльності оргкомітету спортивних змагань uk_UA
dc.type Master's degree uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account