Короткий опис(реферат):
З пожвавленням розвитку ринкових відносин у національній економіці починається формування ринку конкурентів. Це активізує застосування більш жорстких та дієвих методів і форм, завдяки чому конкуренція стає більш помітною. Конкуренція прискорює впровадження змін на ринку, забезпечує потреби в розробці нових стратегій в діяльності організацій.
Стратегія планування діяльності фізкультурно-спортивних організацій являє собою дії по виконанню стратегічних планів, які допомагають підприємству досягти своїх цілей. Стратегія сприяє розвитку рішень стосовно комплексних питань діяльності підприємства. Це може бути рішення про вихід на ринок експериментального плану маркетингу, чи залучення нових технологій пошуку клієнтів.
Актуальність теми дослідження. Суть дослідження полягає у розробці стратегії діяльності спортивного клубу для досягнення конкурентної переваги.
На активному та насиченому ринку послуг у сфері фізичної культури і спорту це буде завжди актуально для кожного підприємства та організації.
У сьогоднішньому просторі спортивної індустрії є багато організацій, котрі для досягнення цілей оперують методами мотиваційного інструменту характеру. Це допомагає вирішувати проблеми на стратегічному рівні. Багато організацій формують єдину тенденцію до розробки стратегії більш масштабного рівня, це може бути рівень місцевого та національного значення.
Якщо дивитися більш детально на використання методів управління, слід звернути увагу на управління людськими ресурсами. На цьому рівні слід враховувати ментальне становище кожного окремого працівника, враховувати соціально-економічне становище кожного регіону. У цілому формується система цілісного керування організації як окремого інструмента керування персоналом, із використанням новітніх тенденцій світового рівня. Ефективне використання інструментів стратегічного управління дасть можливість оперативно підлаштовуватись підприємству до нових реалій. Це може бути вирішення проблем із наданням нових послуг, використання нових технологій, перебудова стратегії маркетингу, перекваліфікації співробітників.
Фізкультурно-оздоровчі організації задовольняють потреби фізичного та психічного характеру людини. Головним на ринку фізкультурно-оздоровчої індустрії є фітнес клуб. Фітнес клуб є комерційно-спортивною організацією яка надає послуги фізичної культури споживачеві. Ціль організації є підвищення доходів від надання послуг. За останні тридцять років сформувалася нова тенденція надання фізкультурно-оздоровчих послуг. На ринку діє багато схожих організацій із різними методами стратегічного планування та маркетингової програми. Формування конкуренції позитивно вплинуло на розвиток стратегій та методів виборювати успіх серед конкурентів. Винаходити нові методи для досягнення переваги стало важко. Про винаходження нових методів є актуальним.
Бібліографічний опис:
Оніпченко М. С. Вибір стратегії і досягнення конкурентної переваги підприємств в сфері фізичної культури і спорту: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра: спец. 017 «Фізична культура і спорт», освітньою програмою «Менеджмент у спорті» / Максим Сергійович Оніпченко. - Київ; НУФВСУ, 2022. - 69 с.