Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Бондар М. С. | |
dc.date.accessioned | 2023-01-25T17:08:56Z | |
dc.date.available | 2023-01-25T17:08:56Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.udk | http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/4083 | |
dc.description | Бондар М. С. Система змагань в кіберспорті: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра: за спец.: 017 "Фізична культура і спорт", освітньою програмою «Кіберспорт (eSports)» / Максим Сергійович Бондар. - Київ: НУФВСУ, 2022. - 101 с. | uk_UA |
dc.description.abstract | Магістерська робота присвячена темі змагань в кіберспорті. Аналіз літературних даних та мережі Інтернет свідчить про зростання популярності кіберспорту та підвищення зацікавленості серед гравців та глядацької аудиторії до змагань найвищого рівня з великим призовим фондом. Недостатність чи відсутність наукових розробок цього напрямку обумовлює актуальність досліджень. Система змагань в кіберспорті має свою екосистему, до якої входять кваліфіковані гравці; аматорські та професійні команди, які беруть участь у змаганнях з провідних дисциплін кіберспорту; організатори події; вболівальники; розробники відеоігор; транслятори; спонсори та інші суб'єкти (зокрема, рекламодавці). Характерними ознаками системи змагань в кіберспорті визначено: наявність мережі Інтернет, спільну взаємодія зі змагальним середовищем, неможливість відриву від змагального середовища в процесі змагання, реальний час; відсутність контакту між гравцями і командами. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | НУФВСУ | uk_UA |
dc.subject | кіберспорт | uk_UA |
dc.subject | Інтернет | uk_UA |
dc.subject | змагання | uk_UA |
dc.title | Система змагань в кіберспорті | uk_UA |
dc.type | Master's degree | uk_UA |