dc.contributor.author |
Бондар М. С. |
|
dc.date.accessioned |
2023-01-25T17:08:56Z |
|
dc.date.available |
2023-01-25T17:08:56Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.udk |
http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/4083 |
|
dc.description |
Бондар М. С. Система змагань в кіберспорті: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра: за спец.: 017 "Фізична культура і спорт", освітньою програмою «Кіберспорт (eSports)» / Максим Сергійович Бондар. - Київ: НУФВСУ, 2022. - 101 с. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Магістерська робота присвячена темі змагань в кіберспорті. Аналіз літературних даних та мережі Інтернет свідчить про зростання популярності кіберспорту та підвищення зацікавленості серед гравців та глядацької аудиторії до змагань найвищого рівня з великим призовим фондом. Недостатність чи відсутність наукових розробок цього напрямку обумовлює актуальність досліджень.
Система змагань в кіберспорті має свою екосистему, до якої входять кваліфіковані гравці; аматорські та професійні команди, які беруть участь у змаганнях з провідних дисциплін кіберспорту; організатори події; вболівальники; розробники відеоігор; транслятори; спонсори та інші суб'єкти (зокрема, рекламодавці).
Характерними ознаками системи змагань в кіберспорті визначено: наявність мережі Інтернет, спільну взаємодія зі змагальним середовищем, неможливість відриву від змагального середовища в процесі змагання, реальний час; відсутність контакту між гравцями і командами. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
НУФВСУ |
uk_UA |
dc.subject |
кіберспорт |
uk_UA |
dc.subject |
Інтернет |
uk_UA |
dc.subject |
змагання |
uk_UA |
dc.title |
Система змагань в кіберспорті |
uk_UA |
dc.type |
Master's degree |
uk_UA |