Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Маринич Вікторія | |
dc.contributor.author | Когут Ірина | |
dc.date.accessioned | 2022-11-18T13:07:28Z | |
dc.date.available | 2022-11-18T13:07:28Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.issn | 1992-7908 | |
dc.identifier.udk | http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/3921 | |
dc.description | Маринич В. Л. Реалізація цілей сталого розвитку в дослідженні дефиніції інклюзивності в дискурсах освіти та фізичної культури і спорту / В. Л. Маринич, І. О. Когут // Теорія і методика фізичного виховання. – 2022. – №1. – С. 87–96. | uk_UA |
dc.description.abstract | Конвенція ООН про права людей з інвалідністю покладає на держави зобов’язання щодо забезпечення прав дітей згідно зі світовими стандартами освіти. ЮНЕСКО в 2015 р. переглянуло Міжнародну хартію фізичного виховання, фізичної активності та спорту, якою утверджується доступ до фізичного виховання, рухової активності і спорту особам з інвалідністю. У світі визнається глобальним каталізатором миру і сталого розвитку для всіх (2020), що уможливлює на міжнародному, національному та місцевому рівнях розвивати у суспільствах культуру здорового способу життя, в тому числі осіб з інвалідністю. Саме тому важливим є співвіднести реалізацію цілей сталого розвитку в дискурсах освіти та фізичної культури і спорту, дослідити дефініцію «інклюзивність», значення і зміст, а також її трансформацію останніми десятиріччями. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Теорія і методика фізичного виховання і спорту | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | 1; | |
dc.subject | особа з інвалідністю | uk_UA |
dc.subject | інклюзивність | uk_UA |
dc.subject | освіта | uk_UA |
dc.subject | спорт | uk_UA |
dc.subject | цілі сталого розвитку | uk_UA |
dc.title | Реалізація цілей сталого розвитку в дослідженні дефиніції інклюзивності в дискурсах освіти та фізичної культури і спорту | uk_UA |
dc.title.alternative | Implementation of the sustainable development goals in the study of the definition of inclusiveness in the discourses of education and physical culture and sports | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |