Короткий опис(реферат):
Конвенція ООН про права людей з інвалідністю покладає на держави зобов’язання
щодо забезпечення прав дітей згідно зі світовими стандартами освіти. ЮНЕСКО в 2015 р. переглянуло Міжнародну хартію фізичного виховання, фізичної активності та спорту, якою утверджується доступ до фізичного виховання, рухової активності і спорту особам з інвалідністю. У світі визнається глобальним каталізатором миру і сталого розвитку для всіх (2020), що уможливлює на міжнародному, національному та місцевому рівнях розвивати у суспільствах культуру здорового способу життя, в тому числі осіб з інвалідністю. Саме тому важливим є співвіднести реалізацію цілей сталого розвитку в дискурсах освіти та фізичної культури і спорту, дослідити дефініцію «інклюзивність», значення і зміст, а також її трансформацію останніми десятиріччями.
Бібліографічний опис:
Маринич В. Л. Реалізація цілей сталого розвитку в дослідженні дефиніції інклюзивності в дискурсах освіти та фізичної культури і спорту / В. Л. Маринич, І. О. Когут // Теорія і методика фізичного виховання. – 2022. – №1. – С. 87–96.