Abstract:
У статті визначено поняття «film-induced tourism» та окремі його види. Розглянуто механізми впливу кіно- і теле- медійної продукції на створення туристичної дестинації та її бренду. Досліджено світовий досвід впливу медіа технологій на розвиток туризму загалом і нового його виду – film-induced tourism. Наведено беззаперечні факти визнання суспільством вагомості медіа продукту, що призводить до збільшення кількості відвідування локацій, зображених у ньому, або локацій, пов`язаних з ним, що, в свою чергу, формує бренд дестинації. Саме фільми, що завоювали всесвітню популярність після їх виходу на екрани, сприяли формуванню впливових туристичних брендів. Проаналізовано досвід України у формуванні туристичного бренду за допомогою медіа технологій.
Description:
Media technologies and formation of a tourist destination brand: foreign and domestic experience / Svitlana Babushko, Nataliia Opanasiuk, Nataliia Rekun, Maiia Halytska // Університетські наукові записки. – 2022. – №5 (83). – С. 150-159.