Короткий опис(реферат):
Мета роботи – оцінити рівень задоволеності клієнтів розважальних центрів (на прикладі ролердрому).
Завдання дослідження:
1. Вивчити теоретичні положення маркетингу закладів, що надають оздоровчо-рекреаційні послуги у сучасних суспільно-економічних умовах.
2. Визначити особливості поведінки споживачів оздоровчо-рекреаційних послуг та провести аналіз якості обслуговування та рівня задоволеності клієнтів ролердрому.
3. Розробити рекомендації з підвищення рівня задоволеності клієнтів ролердрому на основі клієнтоорієнтованого підходу
Бібліографічний опис:
Домашенко В. Оцінка рівня задоволеності клієнтів розважального центру (на прикладі роледрому): кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра: спец. 017 «Фізична культура і спорт», освітньою програмою «Фітнес та рекреація» / Владислав Юрійович Домашенко. - Київ; НУФВСУ, 2021. - 59 с.