Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Кузніцина А. О. | |
dc.date.accessioned | 2022-02-09T08:25:04Z | |
dc.date.available | 2022-02-09T08:25:04Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.udk | http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/3589 | |
dc.description | Кузніцина А. О. Формування готовності тренера до організації інклюзивного навчально-тренувального процесу: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра: спец. 017 «Фізична культура і спорт», освітньою програмою «Спорт» / Анастасія Олегівна Кузніцина. - Київ; НУФВСУ, 2021. - 96 с. | uk_UA |
dc.description.abstract | Мета дослідження – формування готовності тренера до організації інклюзивного навчально-тренувального процесу шляхом розробки, теоретичного обґрунтування та впровадження програми заходів з неформальної освіти. Завдання дослідження: 1. Дослідити базові положення організації інклюзивного навчально-тренувального процесу та ключові ознаки неформальної освіти у фізичній культурі і спорті. 2. Визначити основні принципи та можливості неформальної освіти для формування особистості тренера, спроможного працювати з особами з інвалідністю. 3. З’ясувати основні чинники, що визначають готовність тренера до організації інклюзивного навчально-тренувального процесу. 4. Розробити та перевірити ефективність програми заходів з неформальної освіти задля формування готовності тренера до впровадження інклюзивного навчально-тренувального процесу. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | тренер | uk_UA |
dc.subject | організація інклюзивного навчально-тренувального процесу | uk_UA |
dc.subject | неформальна освіта | uk_UA |
dc.subject | фізична культура і спорт | uk_UA |
dc.title | Формування готовності тренера до організації інклюзивного навчально-тренувального процесу | uk_UA |
dc.type | Master's degree | uk_UA |