Короткий опис(реферат):
Метою дослідження є формування теоретичних положень та розробка методичних і практичних рекомендацій щодо удосконалення системи просування організацій сфери фізичної культури і спорту в умовах сучасної конкуренції.
Для досягнення поставленої мети визначено такі завдання. - обґрунтувати теоретичні і методичні підходи до формування маркетингової стратегії в організаціях сфери фізичної культури і спорту; - визначити та обґрунтувати основні чинники, які впливають на удосконалення процесу адаптації всієї команди фізкультурно-спортивної організації «Олімп» до сучасних вимог; - провести аналіз та оцінити стан фізкультурно-спортивної організації «Олімп» під час початку й впродовж вже певного періоду часу використання інноваційних рекламних інструментів; - запропонувати етапи формування якісної реклами для залучення клієнтів у сучасній фізкультурно-спортивній організації «Олімп».
Бібліографічний опис:
Черемнов О. Д. Реклама як маркетинговий інструмент в сучасному спорті: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра: спец. 017 «Фізична культура і спорт», освітньою програмою «Менеджмент у спорті» / Олексій Дмитрович Черемнов. - Київ; НУФВСУ, 2021. – 88 с.