dc.contributor.author |
Сіваков Олексій В'ячеславович |
|
dc.date.accessioned |
2022-01-28T13:06:37Z |
|
dc.date.available |
2022-01-28T13:06:37Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.udk |
http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/3497 |
|
dc.description |
Сіваков О. В. Управління брендом спортивної організації: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра: спец. 017 «Фізична культура і спорт», освітньою програмою «Менеджмент у спорті» / Олексій В'ячеславович Сіваков. - Київ; НУФВСУ, 2021. – 71 с. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Метою дослідження є формування теоретичних положень та розробка методичних і практичних рекомендацій щодо формування та розвитку системи бренд-менеджменту організацій сфери фізичної культури і спорту.
Для досягнення поставленої мети визначено такі завдання. - дослідити теоретичні основи управління брендом спортивної організації; - провести аналіз стану розвитку бренд-менеджменту в спортивній організації ; - запропонувати інструменти впровадження бренд-менеджменту у фітнес-клубі «Galaktika». |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.title |
Управління брендом спортивної організації |
uk_UA |
dc.type |
Master's degree |
uk_UA |