Короткий опис(реферат):
Мета роботи – охарактеризувати організаційні передумови застосування маркетингу сучасними спортивними організаціями, визначити особливості та напрями застосування маркетингу спортивними організаціями в Україні. Для досягнення мети дослідження були поставлені такі завдання: 1. На основі аналізу літературних джерел визначити місце і роль маркетингу в розвитку сучасного спорту. 2. Охарактеризувати досвід організації маркетингової діяльності спортивними організаціями в різних країнах. 3. Розглянути зміст та структуру маркетингової діяльності спортивних організацій. 4. Визначити передумови впровадження маркетингу в управління спортивними організаціями в Україні 5. Розробити практичні рекомендації щодо використання спортивного маркетингу в практиці управління організаціями професійного спорту в Україні
Бібліографічний опис:
Вишневський С. В. Організація маркетингової діяльності сучасної спортивної організації: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра: спец. 017 «Фізична культура і спорт», освітньою програмою «Менеджмент у спорті» / Сергій В’ячеславович Вишневський. - Київ; НУФВСУ, 2021. - 79 с.