Короткий опис(реферат):
Мета дослідження – визначити основні напрямки та методи маркетингової діяльності організаційних комітетів спортивних змагань.
Завдання дослідження: 1. Охарактеризувати роль та місце маркетингу в діяльності організаційних комітетів спортивних змагань. 2. Охарактеризувати зміст та структуру маркетингової діяльності організаційних комітетів спортивних змагань 3. Узагальнити досвід управління маркетингом під час проведення міжнародних спортивних змагань. 4. Охарактеризувати передумови та проблеми застосування маркетингу організаторами спортивних змагань в Україні. 5. Розробити практичні рекомендації щодо вдосконалення маркетингової діяльності організаторів спортивних змагань в Україні.
Бібліографічний опис:
Артем'єв М. О. Управління маркетингом спортивних змагань: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра: спец. 017 «Фізична культура і спорт», освітньою програмою «Менеджмент у спорті» / Микита Олександрович Артем'єв. - Київ; НУФВСУ, 2021. - 77 с.