dc.contributor.author |
Вермiнчук Владислав Романович |
|
dc.date.accessioned |
2022-01-27T11:45:28Z |
|
dc.date.available |
2022-01-27T11:45:28Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.udk |
http://reposit.uni-sport.edu.ua/handle/787878787/3465 |
|
dc.description |
Вермiнчук В. Р. Формування маркетингової стратегії забезпечення конкурентоспроможності фізкультурно-спортивної організації: кваліфікаційна робота на здобуття на здобуття освітнього ступеня магістра: спец. 017 «Фізична культура і спорт», освітньою програмою «Менеджмент у спорті» / Владислав Романович Вермiнчук. - Київ; НУФВСУ, 2021. - 103 с. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Мета кваліфікаційної роботи полягає в узагальненні теоретико-методичних підходів до формування маркетингової стратегії забезпечення конкурентоспроможності фізкультурно-спортивної організації та розробці практичних рекомендацій щодо її удосконалення.
У відповідності до визначеної мети у роботі поставлено та вирішено такі завдання: - дослідити сутність та роль маркетингової стратегії у забезпеченні конкурентоспроможності фізкультурно-спортивної організації; - охарактеризувати фактори, що впливають на конкурентоспроможність фізкультурно-спортивної організації; - проаналізувати конкурентне середовище та оцінити фактори, що впливають на конкурентоспроможність спортивного клубу «iGym»; - визначити основні маркетингові напрями забезпечення конкурентоспроможності фізкультурно-спортивної організації та розробити маркетингову стратегію забезпечення конкурентоспроможності спортивного клубу «iGym». |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.title |
Формування маркетингової стратегії забезпечення конкурентоспроможності фізкультурно-спортивної організації |
uk_UA |
dc.type |
Master's degree |
uk_UA |